Néha nem a bérleti díjon kell spórolnod!

Már írtuk több cikkünkben is, hogy a megfelelő iroda kiválasztása nagyon komplex feladat. És most egy olyan irányból világítjuk meg a dolgot, ami csak még komplexebbé teszi a dolgot:).

A legtöbb vállalkozás a minőséget, a lokációt és természetesen a költségeket veszi figyelembe egy iroda kiválasztásánál. De van egy tényező, amiről soha nem esik szó, mert nehezen megfogható, de mégis ott van és bizony költségként jelenik meg, de nem úgy, ahogy gondolod.

Ez a tényező pedig az idő.

Amikor hagyományos irodát bérelsz ki, vagy egy lakásban alakítod ki a cégközpontodat akkor nagyon sok üzemeltetési feladat rád hárul (irodák esetében ez különbözik kategóriánként). Egy nagyobb létszámú cégnél ez nem probléma, mert van erre ember, akinek a munkaidejébe belefér, hogy az iroda ügyeit intézze.

Ugyanakkor egy kisvállalkozás esetében elengedhetetlen a munkaidő és az energia leghatékonyabb felhasználása. Gondolj bele mennyi időt és energiát pazarolsz azzal ha az iroda ügyeit embereidnek, vagy ami még rosszabb, Neked kell intézned! Mennyi plusz bevételre tehetnél szert, ha havi szinten a csapatod „találna” 10-20 plusz munkaórát. Amíg saját magad menedzseled az irodád, addig ez nem áll rendelkezésedre.

Nézzünk 1-2 példát, hogy milyen dolgok rabolják csapatod idejét ha Ti menedzselitek az irodát:

  • Égőcserék – Beszerzés és csere
  • Internet és telefon hibabejelentés
  • Takarítás szervezése
  • Konyha tisztán tartása, Mosogatás
  • Konyhai és Mosdó kellékek feltöltése
  • Hibabejelentés szakembereknél (fűtés-, villany-, vízszerelő stb.)
  • Javítás megszervezése
  • Felújítási munkálatok tervezése…

…És a listát gyakorlatilag örökké lehetne folytatni. 🙂

Hogyan lehet megspórolni ezeket a feladatokat?

Ha olyan instant irodák mellett teszed le a voksod, mint az Offices2Go akkor ezek a feladatok mind-mind az üzemeltetőre hárulnak. Mi vállaljuk az iroda teljes és zavartalan üzemeltetését. Ezzel segítünk neked, hogy azt a havi 10-20 órát produktívabban költsétek el csapatoddal. Egy instant iroda üzemeltető cégnél megvannak erre a szakemberek így szívesen le tudják venni a válladról ezeket a terheket.

Mindenképp érdemes ezt a szempontot is figyelembe venni az irodaválasztásnál!

o2go logo



Reméljük hasznosnak találod tippjeinket!

Ha szeretnél többet megtudni kattints a linkre:

További információ


Ha irodát vagy tárgyalót keresel:

Kérj ajánlatot most!

Köszönjük, hogy végig olvastad!

Offices2Go Team

Tetszett? Oszd meg ismerőseiddel is

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Olvasd El Többi cikkünket is

Magazin

6 árulkodó jele annak, hogy a gyerekedből vállalkozó lesz

A gyerekek soha nem tudják mik lesznek ha felnőnek. Néha még a felnőttek sem. Mindenesetre ha felfedezni véled ennek a 6 tulajdonságnak bármelyikét a gyerekedben, akkor nagy az esélye, hogy vállalkozóvá növi ki magát!